Retourvoorwaarden

Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is niet gebruikt.

Professionails By Nikki behoud het recht om een retourzending niet te accepteren wanneer het product niet voldoet aan een van bovenstaande voorwaarden. Wij kunnen het pakket terug naar je opsturen, waarvan de verzendkosten voor jouw rekening zijn.

Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je retour aanmelden via de e-mail: info@professionailsbynikki.nl , vermeld hierbij altijd jouw order/factuurnummer.

Na akkoord van Professionails By Nikki kun je het pakket retour zenden.

 

Dit kan naar onderstaand adres:

Professionails By Nikki

Leidsedreef 123

2352BA Leiderdorp

Hoelang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Zorg dat je het pakket goed verpakt en verzekerd verzend bij een postkantoor bij jou in de buurt.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14  dagen verwerken.

 

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalwijze.

Welke producten kan ik niet retourneren?

De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:

  • Verzegelde producten waarvan de verzegeling is verbroken en waarbij de specificaties, kenmerken en aard van het product al in de verpakking volkomen helder zijn.
  • Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunnen worden teruggestuurd omdat de verzegeling is verbroken.
  • Cadeaubonnen.
  • Digitaal product zoals de online cursussen .
  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.
  • Nagelriemolie.

Mijn vraag staat hier niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@professionailsbynikki.nl of vul het contact formulier in.